tirsdag 20. mai 2008

Bestemorsteppe

Endelig har jeg fått heklet meg ett bestemorsteppe. Har i mange år hatt lyst, og har vel også start litt noen ganger, men aldri kommet lenger. Da jeg startet med dette - ble det heklet bare i løpet av et par uker. Så har det ligget litt før jeg endelig fikk montert det ferdig forrige dagen.

Igår heklet jeg rundt hele teppe 3 runder, med noen av fargene som er brukt i teppet forrøvrig.

Men nå er jeg så i siget at jeg har startet med ett til... *ler*

Ellers har jeg vel som alle andre hatt en fin med VELDIG KALD 17. mai feiring med barn og familie. Vi koste oss innimellom slagene og fyrte i peisen for å få igjen varmen.

Her er et bilde av guttane samlet :-)
bilde og tøysete - slik de stort sett er...

3 kommentarer:

Lillian sa...

Å, det bestemorteppet var bare herlig - og minnet meg faktisk om min bestemor.. :) Slike ting synes jeg bare er så flotte - om enn det er aldri så umoderne (vel,det er kanskje moderne igjen, hva vet jeg.. Tjihi!).

Herlige gutter har du også - ser ut som tre blide og tilfredse unger! Klem dem fra meg!

Klem fra Lillian

Anita sa...

Ble kjempeflott!!!! Er snart ferdig med mitt 3. jeg nå og lurer på hva jeg skal finne på når det er ferdig;o) Som om jeg noen gang blir arbeidsledig:o) Broderer forresten endel om dagen både korsting og stitcheri! Små prosjekter da, men litt kos med sånt som blir kjapt ferdig!!
Ha det bra til vi snakkes igjen!

Hildes kort sa...

Det var et kjempeflott bestemor teppe....
Var det lett å hekle det?
Kjempeflotte gutter du har....