fredag 20. juni 2008

Når kommer jeg tilbake...?

Idag har jeg fartet rundt hele dagen og handlet inn mat, drikke og annet stæsj til den "store dagen". I morgen skal jeg nemlig FEIRE 40 års dagen min (er LENGE til den egentlige dagen - men det er midt i ferien og da er det jo ingen hjemme).

Telt er nå satt opp i hagen. Bord er på plass. Morgendagen går nok til opplegging av mat, bæring av stoler, pynkting av bord - og alt annet som jeg måtte ha glemt idag. Kl. 18 inntar 25 gode venner teltet - og jeg gleder meg til å se dem alle! Synd med de 13 som dessverre ikke kunne kommer - men sånn er det når jeg var litt sen med å sende ut innbydelser (tiden gikk fra meg gitt - var vel litt mye hobbylering).

Det eneste jeg håper nå er at været blir sånn någenlunde, og at ikke kuling blåser teltet over ende, og lyn og torden dundrer, mens regnet plasker. Men slik blir det ikke - det har jeg bestemt, for jeg har jo vært snill pike - ganske lenge.... (haha).

Mellomste er allerede avlevert hos mormor og bestefar og de to andre blir hentet i morgen formiddag. De gleder seg til å sover borte!

Nå skal jeg sette meg i sofan resten av kvelden - men full kontroll for morgendagen.

Når jeg er tilbake på bloggen min lover jeg ikke noe om - er ikke sikkert formen er helt som normalt søndag (bare fordi jeg er litt trøtt altså....!).

Ha en fin helg alle sammen - det skal i alle fall jeg!

1 kommentar:

Lena sa...

Håper feiringen gikk som en drøm og at det ikke blåste, regnet eller lynte for mye på din kant!

Og så håper jeg selvfølgelig at du har fått sovet lenge og er både dronning om natten og om dagen! ;o)