søndag 22. juni 2008

Vel overstått

Da var feiringen over og jeg sitter her fremdeles som 39 år i MAGE dager ennå. Jeg hadde en helt utrolig flott feiring - takket været alle mine flotte venner og familie. De gjorde dagen unik for meg. Ikke bare kom de, men de hadde med flotte gaver og også noen taler ble det. Slik liker jeg egentlig ikke - liker ikke være midtpunkt - men det er jo hyggelig å høre at venner setter pris på deg.

Været var strålende, og jeg var ikke i seng før det var lyst igjen. Dagen idag har vært like bra som kvelden og natta - ingen "dagen derpå" bekymringer :-)

Dagen idag har gått med til opprydding i telt, oppvask, avslapning og en deilig følelse når barna kom hjem igjen.

Dette har vært en perfekt helg. Takk til alle dere som gjorde den spesiell for meg!

Ingen kommentarer: