tirsdag 15. juli 2008

Gaver :-)

Jeg viste at jeg hadde mange hyggelige venner - og utrolig snille. Feiret jo bursdag for noen uker siden, og fikk da mange flotte gaver. I helgen fikk jeg besøk av ei venninne som dessverre ikke kunne komme i bursdagen, men at hun skulle komme med gave - det synes jeg var unødvendig (men selvfølgelig KJEMPE SNILT). Hun kjenner meg ganske godt, og hadde plukket ut flotte ark som passer perfekt til en som har 3 gutter. I tillegg fikk jeg som du kan se på bildet blomster og splitt-binders i sort og hvitt. Skimmerfarger (som jeg ikke har noen av fra tidliger) lå også i pakken.


I tilleg til et helt NYDELIG STEMPELSETT (falt totalt i smak hos meg!!!). Her kan jeg stemple rammer rundt på kort og bilder - DETTE GLEDER JEG MEG TIL!

Ikke nok med venninna som var innom i helgen - men tror du ikke det plutselig lå et kort i postkassa


Kortet inneholdt også et gavekort på scrappebutikken (les himmelriket!). Idag har jeg vært i byen og handlet MASSE flott kartong, mønsterpapir og diverse dekorpapir


samt flott papir som jeg skal bruke til dekorering, stempelsett (til albumsider) og "lim-dotter" til å feste diverse pynt med.




Det øverste arket skal jeg scanne inn og forsøke å lage skjærefiler til ROBO'n (elektronisk kuttemaskin) med.

Så jeg vil bare få si : TUSEN TAKK INGER LISE OG AGNETHA!

1 kommentar:

Anita sa...

Såå masse flotte scrappe ting du har skaffet deg nå da!! Altså så mange flotte gaver du har fått!! Vi sitter her med rødvin og koser oss, jeg mangler kun og sy på to lapper på teppet mitt og hekel kanten rundt så er jeg ferdig!!!! I morgen skal vi til Tjøme til ei venneinne som er på foreldrene hytte!! Skal sove over til torsdag!! Kanskje vi treffes til helgen??!! KOs dere videre til vi snakkes!! Klem!