tirsdag 23. desember 2008

GOD JUL

Da kommer et av de siste innleggene for i år. Innledet med bilde av årets juletre. Siden vi har 2,70 under taker - og treet SKAL gå til taket blir det det et flott skue (selv pyntet av barnehender, og med endel kuler og pynt samlet på samme gren...*ler).


Lillejulaften har akkurat bikket ovet til julaften, og huset er stort sett klart for herlige avslappende juledager med mye hygge, besøk, tindrende barneøyne og nisse i kriker og kroker.


Her er den samlingen jeg er mest stolt av - alle nissene som er laget av egne barn og nevøer og nieser. De har bestandig fast plass på tv - godt synlig for alle!






Gavene er avlevert hos mine foreldre - hvor vi skal feire julaften, noe vi alle 5 gleder oss til. De neste 4 dagene er fullbooket med juleselskap 1. dag, selskap her i huset 2. juledag (med 23 mennesker) og bursdag 3. juledag for min nevø Thomas som blir 3 år.



Ellers håper vi også at det blir tid til både å besøke venner og få venner på besøk. Hvis man tar en titt på årets motatte julekort - burdet det jo være noen å velge på... Vil også benytte anledingen til å takke for kortene som jeg har mottatt fra mine venner på DinHobby sitt forum. Tusen takk for flotte kort jenter. Selvfølge takk til alle dere andre vi også har mottatt flotte kort fra.

Avslutter dette innlegget med å ønske dere alle en GOD JUL med årets julekortbilde (har jo hatt et innlegg om hvilket bildet det ikke ble tidligere), her er resultatet av 120 bilder:

1 kommentar:

Hildes kort sa...

Wow, 2.70 opp til taket, ja det blir jo et imponerende tre vil jeg tro..
Flott bilde av guttene dine..
Tusen takk for det flotte julekortet:-)
Ønsker deg en forsatt god jul..