søndag 1. mars 2009

Effektiv og kreativ helg

Dette har vært en helt super helg - mye takke være KJEMPEGODE VENNER!!!! Snille som de er hadde de tilbydd oss hjelpe til fuging av badet. Så denne helgen er HELE badet fuget! Supereffektive menner - de har bare vært SÅ FLINKE!!!! Kommer bilde i morgen (skal bare vaske over flisene en siste gang).

Når mor i tillegg får besøk som har lyst til å lage kort, og alle ungene har hver sin lekekamerat - nei da kan det ikke bli stort bedre. Mens ungen har koste seg med diverse både ute og inne, har det vært kortlaging på meg. Mange kort ble det i helgen. Første med stempel lånt fra Anita.

De to neste er ett med stempel fra en byttering på forumet Glitter og Stas og ett med ett av stempeltrykkene jeg farget da jeg var på Jungelby meg guttane - stempel lån av Lillian.

Her er også et med stempel fra bytteringen - Sarah Kay stemplene er jo bare SÅ SØTE!

Et detaljbilde av at jeg faktisk har klart å få til litt skygger når jeg har fargelagt med Distress Ink. Synes bare disse fargene er så morsomme og fargelegge med, og det blir stadig flere farger i boksen min (pst... ikke si det til mann min... *ler).

I midten av blomsten har jeg her en liten blomst som egentlig er til smykkelagin, men den var så nydelig at jeg bare måtte ha den da jeg var på treff i Horten.

Neste kort har jeg laget med en bakgrunn som jeg har fått i en hemmelig venn pakke inne på forumet DinHobby for en god stund siden. Papiret er nydelig i seg selv, og jeg hadde derfor ikke lyst til at det skulle dekkes for mye til med ting som tok vekk oppmerksomheten. Jeg brukte derfor kun et enkelt tekststempel ...


Jeg har lenge vært på jakt et stempel jeg kan bruke til litt andre anledninger enn barnebursdager, og til denn litt eldre garde. Her er et kort til hvor jeg har brukt stemplene fra Lillian til å lage ett kort.

Og er ikke disse to herlige....

Anita hadde også med seg dette stempelet - som jeg fargela kl. 2400 i går natt - og som ble sydd sammen i dag tidlig (eller dvs. etter vi hadde stått opp og spist frokos - sånn i 1/2 11 tiden...)
Dette kortet vil jeg i grunn gi til mann min og Jonny for flott utført jobb!

En liten detalj fra kortet over - synes disse små smileyene - også beregnet på smykker - mått få bli med hjem fra Hortenstreffet.


og et nærbilde av guttens ansikt. Jeg har endel igjen å lære når det gjelder fargelegging av ansikter (og sannsynligvis noen nye Distress Ink farger som må på plass i boksen...).

Tilslutt en jente fra Hänglar sin forrige pakke - nydelige stemper der...


Så som man kan se - en produktiv helg....

4 kommentarer:

Mona Iren sa...

Wow! Jammen er du produktiv!!
Nydelige kort, kjempeflott fargelagt/ malt og herlige farger på alle sammen!

pia iris sa...

for en kjekk helg du må ha hatt, flotte kort du har lagd

Lillian sa...

Ja, det må jeg si var en kreativ og produktiv helg! Selv har jeg laget EN layout... Men jeg har tatt ca 250 bilder :-) !!! Synes du er riktig så flink til å fargelegge, får liv i motivene! Bra! :-)
Ha en strålende mandag!

Anita sa...

Takker for en hyggelig helg! Og masse god mat;0) Så morsomt at du er i gang med sekskanter!! Du får komme hit og få noen stoffbiter!! Trenger sikkert flere!!?? Har kjøpt ark og tre stempelputer idag, skal en tur til Teie imorgen og handle ett par ting til:0) Nå skal Ane og jeg snart bort å se på fotball! Også er det trening for meg:0) Ha en flott mandag!