fredag 17. april 2009

Nye Word-art

Da har vi endelig fått igang PC'n igjen. Det vil si i alle fatt nesten... Det meste fungerer men det er ennå litt som må oppdateres. I alle fall får jeg igjen lov til å sitte lenger enn 20 minutter, og det vil si at det igjen komme noen innlegg i denne bloggen.

I kveld har jeg laget noen nye Word-art (for å se om Photoshop fungerer) - 3 stykker i kveld. Siden jeg fikk SÅ mange hyggelige meldinger sist gang, er det også denne ganen fullt lovlig å laste dem ned og benytte de, men fint hvis du legger igjen en liten hilsen, og hvis du har laget noe - gjerne en link.

På den første har jeg kombinert tekst og et digitale elementer for data scrapping...


Nr 2 er en helt enkel tekst (men så flott i seg selv!)


Og i den siste igjen en hvor jeg har kombinert med data-scrapping elementer. Denne gangen en ramme.
Håper det også denne gangen er n oen som faller i smak.

6 kommentarer:

pia iris sa...

skikkelig flotte disse Line.
jeg har ikke lastet de ned og da heller brukt noen enda.
men jeg vet hvor jeg finner de vet du.
snilt av deg å legge de ut.
klem.

?? sa...

stilige, jeg elsker slike,,
bare fortsett.
KLEM

Mona Iren sa...

Kjempeflotte Line!
Tusen takk for at du deler *klem*

Ha en flott helg!

Anette sa...

Du er helt rå på disse tekstene dine Line!!! Jeg må nok bruke noen av dem ;) Er bare sååå glad for at du deler!! Lag gjerne flere! Skulle hatt noen til bryllupskort... *hint*

Ha en fortsatt flott helg :)

Anita sa...

ÅH! Den siste var helskjønn! VIl ha! Kos dere!

Agnetha sa...

Du er jammen i siget på word-art, men det gjør jo ikke noe for de blir jo bare så flotte:)