lørdag 1. august 2009

Jeg trenger hjelp

Har så lyst til å lage min helt egne bagrunn på bloggen min, men vet ikke helt hvordan det gjøres. Som vanlig vet jeg hva jeg vil ha, men ingen av de bloggbakgrunnene jeg har funnet ser slik ut...
Er det noen av dere som har gjort dette, eller vet fremgangsmåten. Regner med at jeg kan lage det f.eks. i Photoshop elements, men hvordan skal jeg få gjort det om til HTML slik at at jeg kan lime det inn i bloggen min og bruke det der? Finnes det en fremgangsmåte der ute på nettet?

Jeg hadde blitt veldig glad dersom DU kunne forklare dette for meg.

1 kommentar:

Agnetha sa...

Jeg er ikke rette personen å spørre etter slik hjelp, men håper du får det slik at du kan få det flotte bildet som bakgrunn. Har du tid mandag eller tirsdag om en uke til scrapping/kortlaging?