onsdag 7. oktober 2009

Endelig!

kommer det en liten oppdatering fra denne kanten. Siden forrige innlegg har det skjedd svært lite for meg. Bundet til sofan og krykker pga en glassbit som plutselig fredag morgen hadde lyst til å skjære seg langt inn i helen min, har det ikke blitt gjort mye på denne kanten.

Det vil si det stemmer jo ikke helt, for noe må man jo ha å gjøre når man sitter der, og det har blitt heklet en hel masse! Først måtte jeg jo hekle meg tøfler, da jeg holdt på å fryse ihjel på føttene. Sokker fikk jeg jo ikke på, så da var det bare å sette igang (bilde kommer... kanskje senere..).

Jeg har fremdeles ikke fått "reparert" den nye pc'n slik at vi får overført bilder fra kamera, men det er jo ikke noe problem når man har så hyggelige venner - som leverer kortleser på døra. Tusen takk May Britt. Jeg har hatt den liggende her noen dager nå, men har dessverre ikke hatt overskudd/lyst til å blogge der jeg har sittet med benet høyt.

I kveld måtte jeg bare! Mellomste var sistemann i klassen som ikke har miste noen tenner - DET ER HAN IKKE LENGER!!! Se på dette smilet - en kjempestolt gutt som akkurat ha dratt ut sin første tann. DET må jo foreviges på bilde


og med en mamma som skal ha bilder av det meste, måtte vi jo også ta bilde av den NYE TANNA som så vidt titter frem med to små hvite spisser. Stolt gutt som la seg her i kveld. En ekstra histore i Donaldblad - 20 kr av eldstebroren fordi han tok ut tanna idag, og så får vi se hva tannfeen har lagt i glasset i morgen.


I morgen skal jeg igjen på jobb, det skal bli godt! Jeg har jobbet litt her hjemme denne uken, men har ikke blitt så mange timene av gangen, men noe har jeg da fått gjort. Men det blir en pen start da - en dag, så er det igjen min faste langfrihelg!

2 kommentarer:

May Britt sa...

Hei!!

Er spent på hva tannfeen gjør....
Er veldig glad for å se at du er i gang igjen.
Kos deg på jobb i morgen.

Pia sa...

Huff,da, håper du kommer deg på beina igjen.
Et flott bilde av en stolt gutt!
Brage har også mista sin første tann - det er stas, ja.
Ha en fin dag!