tirsdag 15. desember 2009

Den beste i verden

Som jeg har sagt før er det lenge mellom innleggene i bloggen for tiden. Heldigvis har jeg funnet ut hvorfor - da det viste seg at stoffskifte mitt var alt for lavet. Uheldigvis gjør det at jeg for tiden har NULL overskudd, og slik at det vært i lang tid nå, men jeg lover å komme sterkere tilbake.

Så over til noe mye hyggeligere. Igår kom nemlig min mann hjem med en herlig bukett blomster til meg, og det er der overskriften til dette innlegget kommer inn - DEN BESTE I VERDEN - det er nemlig det han er for meg :-)

Buketten var laget i butikken Fryd for Øyet på Kaldnes brygge i Tønsberg. Det er en flott interiørbutikk, men det kanskje ikke alle vet er at jentene der er verdens flinkeste blomsterdekoratører, og lager de utroligste kreasjoner! Er du i nærheten er det virkelig verdt en tur over brygga fra Tønsberg for å ta en titt.

I dag håper jeg å få ferdig året julekort og få dem i posten før helgen. Mulig dt blir et slag kaker idag også - det får dagen vise.

Ellers er det kjempekoselig julevær her på Nøtterøy i dag, men hvitt dekke på bakken, og lett snø i lufta. Kan det bli bedre i disse førjulstider - det synes i alle fall ikke gutta mine!

2 kommentarer:

Pia sa...

Så hyggelig med blomster, da, Line! Og du har en flott mann;)
Veldig hyggelig med besøk, håper resten av oppholdet deres var vellykka!

Anita sa...

Såå koselig ja!! Til luen! Jeg la opp 76 masker med dobbel pt5 sport på pinner 5, du må nok legge opp litt flere. Så strikket jeg striper i 13 cm. Kanskje litt kort, så du må strikke litt lenger. Så felte jeg på annen hver omgang, hver 7,6,5,4,3,2,1 masker. Ferdig! Såå fort gjort også så fin som den ble! Kan jo varieres akkurat som du selv vil!