tirsdag 20. juli 2010

Endelig - nytt hobbyrom :)))))

Ja nå skjer det endelig. Nå 8 år etter av vi total bygget om huset, er det siste rommet ferdig (jeg skal bloggen det ferdige resultatet en annen dag - mangler bare noen smådetaljer). Med det siste rommet klart, blir det også hobbyrom på meg :)))) Det skal bli SÅ deilig!  Igår ryddet jeg ut de fleste lekene (noen igjen her fremdeles, men det må gjennomgås av pappan i huset - for å sjekke hvem som hører sammen og hvem som virker). Hylla skal muligens få lov til å stå her under takvindu. Rommet skal brukes til to formål - Papirhobby og Syrom.


Delen som er til papirhobby var rensket "ren" idag, og så slik ut før vi tok en tur på IKEA.


og slik ser det ut nå :)))))))))))))))



Siden jeg lenge har planlagt hvordan jeg vil ha det på hobbyrommet, har jeg også hatt bestemte meninger om hvordan jeg vil ha ting. Disse kjøkkenstengene er geniale synes jeg, og sist jeg var der fant jeg disse kurvene. De MÅTTE bare bli med hjem, så får vi se hva morgendagen bringer - og hva de fylles opp med.




Den andre stanga er fylt med kroker, her skal jeg henge alle klistremerker, border osv. - det tror jeg blir veldig bra. Mønsteret på veggen ble stemplet på med foam-stamps da vi laget dette rommet for 7 år siden, og det passer jo bra nå når det skal bli et "stempelrom".


Denne innsatsen til å ha oppi avfallsbøtter, fant jeg idag, og den passet perfekt på stanga. Planen er å ha den som søppelbøtte - bare å hekte av og på igjen...



Disse hylleknektene synes jeg var geniale. Ikke bare var de pene, tar liten plass, men jammen tror jeg ikke også at jeg kan bruke dem til å henge noe i ...




På motsatt side av rommet skal jeg få mitt SYROM. Her står det nå to skap stablet opp utenpå hverandre. Det første var minstemann sitt klesskap, og er nå tomt, det som står bak - er fylt med papirhobbyting. Dette skal dermed flyttes over til papirsiden i morgen. Ååååååå som jeg gleder meg til å SE hva jeg faktisk har. Jeg har på følelsen at det er LITT mer enn det jeg tror.



Flere bilder kommer når jeg har kommet mer på plass i rommet. Når? Det er ikke godt å si i disse ferietider - det er jo andre ting som det å være sammen som familie og finne på ting sammen som er det viktigste. En hyttetur står derfor på planene i slutten av uka :)

5 kommentarer:

Pia sa...

Gratulerer med hobbyrom! Så deilig!
Ha en fortsatt fin sommer!

Agnetha sa...

Så fint rommet blir:) Jammen skal det bli kjekt å teste det ut ;) Kos deg fortsatt med ferien, og nyt sommeren.

Irene sa...

Gratulerer med nytt hobbyrom - det blir kjempefint!

Hanne sa...

Så fint det blir! Helt genialt.... må si jeg ønsker meg et slikt rom jeg også;-)

Maya sa...

Åhhhh dette kommer til å bli så lekkert!!
Masse geniale oppheng, og gleder meg til å se det ferdig :)
Klem fra Maya