torsdag 8. juli 2010

Sol, sommer og måkeskrik

Det er deilig med ferie! Denne uka har været  vært ganske ok. Ikke det fineste, men endel skyer og vind, men vi har allikevel kost oss med picnic og strandliv. Sammen med gode venner har det vært to dager på stranda - og greit er det når barna er på samme alder. Her er de to minste godt inne i lek med vann og sand på mandag.


Mens de mellomste koste seg både i og utenfor vannet.



Onsdag var jeg rask til å finne frem kamera da Atle kom løpende opp til oss....



... og rett etter kom Ane - skjønne unger!

Obligitorisk "verktøy" for de små....


Måker er det nok av her når man bor på en øy, men det er ikke alltid de kommer like nært utenom når de nesten agriper deg. Denne hettemåka kom spankulerende kun  2 meter fra oss... Bilde med strandstolen i bakgrunnen synes nå jeg ble litt kult.

Fin utsikt også .... men ikke mange i vannet denne dagen. Masse brennmaneter :(

Og her en av de andre måkene i flukt til lyden av måkeskrik....
Jeg håper på flere og varmere dager med strandliv, og selvfølgelig med kamera klart!

3 kommentarer:

Linda sa...

Så fine bilder:) deilig med sommer, sol og vann:) Så koselig du stakk innom meg, for da oppdaget jeg en ny blogg:) Gleder meg til å utforske din verden senere i dag. Nå må jeg holde utkikk etter de små som har løpt ned til vannet med sine "surfebrett"

Stein sa...

Hei Line.
Takk for hyggelig svar på min blogg- og takk for oppklaringen på mitt begoniaspørsmål! Ha en riktig fin sommer!

Mange hilsen
Stein

M.E.V. foto sa...

Koselige bilder:)