torsdag 30. september 2010

Noen kort og en vinflaske

Det går dessverre alt for lang tid mellom hver gang det kommer et innlegg her, men dessverre strekker ikke tiden til for blogging bestanding, og slik har det vært en periode nå. Helt på latsiden har jeg allikevel ikke ligget, og her kommer en liten smakebit av noe av det jeg har laget i det siste.

Det første kortet er til en konkurranse inne på forumet DinHobby - her skulle vi lage et kort ved å "lifte" et annet. Slik ble mitt resultat. Mange guttebursdager her, og nå var jeg helt tom for guttekort - så kommer nok flere guttekort fremover.



Det neste kortet ble laget i full fart i går - etter jobb, før middag og barnebursdag kl. 17. Kortet var til en av fotballgutta på laget til mellomste.

Kort nummer tre er ikke laget av meg, men av minstemann på 4 1/2. Jeg synes disse menneskene som man tegner på denne alderen bare er SÅ HERLIGE. Dette kortet ble laget til ANDERS fra ATLE. Han har selv skrevet alle bokstaver (jeg måtte skrive Anders på et ark). I hvilken rekkefølge de kommer spiller ingen rolle - selv om han selv har skrevet dem i korrekt rekkefølge - vilkårlig plassert...

Gaven fra oss til Anders ble en vinflaske dekorert på denne måten...







Takk for at du stikker innom - selv om innleggsfrekvensen har vært litt laber i det siste.

Ingen kommentarer: