fredag 12. november 2010

Hjertekjole til advent

Etter at jeg sydde brydekjole og stakk tidligere i høst, har jeg fått endel bestillinger på hjertekjoler både til barn og til voksen. Denne kjolen ble levert idag, og jeg er så fornøyd - den passet helt perfekt (skulle nesten tror at mottakeren hadde vært her da jeg sydde den). Det var helt klart korrekte gode mål jeg hadde fått.



Nede på skjørtet var denne dekorasjonen av hjerter og bånd. Endene på båndene knøt jeg og så rufset jeg dem opp - det synes i alle fall jeg ble bra.


Foran på brystet hadde jeg sydd hjerte-i-hjerte... Med det samme jeg hadde sydd det på synes jeg det ble litt stort, men etter å ha grublet litt og sett og sett er jeg nå kjemperfornøyd med størrelsen.



Mottaker var fornøyd, og da er jeg også veldig fornøyd :) I morgen lurer jeg på å sette meg foran maskinen igjen - to små røde jentekjoler og en fleesbukse til eldsemann er det som står på planen.

Jeg ønsker alle mine lesere en god helg - det er så hyggelig at så mange er innom her i bloggen min.

4 kommentarer:

Pia sa...

Så flink du er,Line! Du slår virkelig til med kjolesøm! Ha en fin helg!

Irene sa...

Nyyyydelig!

Elisabeth sa...

WOW...Den var bare SÅ lekker!!! Ikke minst så det behaglig ut å ha på. Du er kjempedyktig :)

Agnetha sa...

Lekker kjole Line:) Du kan trygt fortsette å sy :)