torsdag 27. januar 2011

Hjelp meg å velge

Idag har jeg sydd en kjole til meg selv i velur. Kjolen skal brukes neste helg (er planen) i 2 x 40 års lag til venner. Alltid morsomt med noe nytt, og det er jo greit å ha en anledning til å bruke det. Det er sjelden jeg bruker kjole - ofte er det todelt, men denne gangen en kjole som gjelder.

Det jeg trenger hjelp til er bilde. Jeg skal ha et slikt vintage-bilde på kjolen og får ikke bestemt meg hvem jeg skal velge - her er alternativene. Kjolen er lys blå og er pyntet med bl.a offwithe blonder.

Alt 1


Alt 2


Alt 3


Alt 4

10 kommentarer:

Agnetha sa...

Jeg ville valgt enten alternativ 1 eller 4

Anita sa...

Jeg også... :D

Hanne sa...

Henger meg på der. Nr 1 eller nr 4!

Sheila sa...

Nr 1. Da blir det blå kjole på begge :)

Anette sa...

Jeg ville valgt nr.1 :)
Gleder meg til å se kjolen ferdig ;)
-klem-

Unknown sa...

Nr 3, helt klart

Aud Kirsten sa...

Jeg ville valgt alternativ nr. 1

May Britt sa...

Hei!!

Dette er spennende, jeg falt veldig for alt 3. Spennende å høre hva du velger....
Lykke til.

Klem

Anne sa...

Jeg ville valgt alternativ 1 :-)

Gleder meg til å se det ferdige resultatet!

Ha en fin fredagskveld!

Klem :-)

Olea sa...

hei jeg likte best nr 2 eller 4, men det hadde hvert litt lettere om vi hadde fått set kjolen også ;)