lørdag 7. mai 2011

Gratulerer

Idag har jeg hjulpet til i konfirmasjon hos gode venner. Fra konfirmanten var liten har vi vært MASSE sammen og jeg har mange gode minner opp gjennom årene. Idag var det en nydelig ung dame i ny bunad, og hun strålte på den store dagen!


En kake hadde jeg også bakt. Morsomt med slike kaker som man kan gjøre litt ekstra ut av ;)


Heldig var jeg for endelig kunne jeg skaffe med denne sommerfultutstikkeren som jeg har siklet på lenge - nå hadde jeg en god anledning. Sommerfuglene er laget av marsipan og penslet med spislig glitter.


Slik ble det endelige resultatet.


Gave følger jo også med på en slik dag. Denne gangen ble det et eske-kort. Veldig greit med gave og kort sammen.


Litt roser med litt ekstra lilla (fargen som konfirmasjon gikk i) og et bånd og charms til å stenge kort-delen.


Konfirmasjonsstempel må også til....


.. og her er skuffen hvor gaven lå. Håndtaken på skuffen var en liten charms nøkkel.


Inne i kortet var det to ovale skrivefelt med personlig hilsen til konfirmanten.


Det var en stålende konfirmant jeg forlot etter opprydning av mat og familiebildene jeg tok. Her omkranset med sine nærmeste. Jeg håper dagen ble alt du ønsket deg ... og litt til!

Gratulerer med dagen Marte :) 

4 kommentarer:

josimo sa...

Flott kake!
Nydelig kort!
Og en supert bilde av en vakker jente.

Flink du !

Anette sa...

En superflott kake - den så veeeldig god ut! Og kjempefin gaveboks du har laget! Konfirmanten så ut til å kose seg på dagen sin :) Kjekt dere hadde en flott dag ;)
--klem--

Irene sa...

wow, så vakker kake!!

Anne sa...

Nydelig kake og eskekort, Line!