mandag 23. mai 2011

Hver sin hobby

Det er alltid godt å ha noe som gjør at man kan glemme alt stress og mas i hverdagen og bare drømme seg bort. Mine hobbyer er sånn - da henter jeg inspirasjon og overskudd! Mann min har også en hobby - den er litt større enn min - og foregår i garasjen....

Karman Ghia - den ble køpt på slutten av 90-tallet og han har siden den gang samlet deler, sveiset, bygget, fjernet rust og til slutt fått viduderet på veien :) Idag har jeg og ei venninde brukt en annen hobby - fotografering - til å forevige mannen sin hobby.

To tanker og vi kom frem til det samme perfekte stedet for fotoseansen - vanntårnet på Teie.




Hjelp! Det er en som vi spraye på bilen...







På picnic....


Grafitti som speiler seg i støtfangeren 

4 kommentarer:

May Britt sa...

Veldig bra bilder. Jeg er i gang med å se på mine.... Kule farger og egentlig bra fotolys, ingen harde eller lange skygger. Takk for en hyggelig kveldstund.

Nina sa...

Hehe! Kjenner meg litt igjen her. Jeg holder på med kortlaging, mens min kjære holder på med akvarium og feska :)

Unknown sa...

Dere kunne jo tatt noen bilder av motoren også...

agnetha sa...

Wow for noen kule bilder:) Dette vil jeg se mer av ;)