fredag 21. oktober 2011

Hvor ble de av...

... de kortene jeg lovet dere i forrige innlegg, for nesten 2 uker siden. Tiden går... noen ganger føler jeg vel egentlig som den bare renner avgårde og man rekker neste ikke noe, og vips så har det gått et par uker.  Det er ikke bestandig så mange gode unskyldinger heller, og noen ganger er det bare SÅ GODT å sitte i stolen, glane på tv og strikke litt etter at barna har lagt seg. Tenk å måtte gå helt ut i gangen for å slå på pc'n så jeg kan hente ned bildene til min bærbare -nei det orker jeg ikke idag - og vips så gikk dagene...


Idag kommer da kortene jeg lovet! Samtidig med de siste albumsidene mine laget jeg også noen små-kort for å ha med til kassa som jeg har stående på jobben. Det var veldig utplukket der nå, og det manglet gutte/herrekort. I tillegg var det dårlig med små kort i str 10 x 10 - så dermed så disse kortene dagens lys :)


Denne lille fuglen fant jeg på nett, og den er bare SÅ nydelig :))) Bakgrunnen på de blå under er laget med mitt nye bakgrunnsstempel. Det er jer bare så fornøyd med.


En koselig dame - men alle damers hverdag - skittentøy/brettetøy....


... i alle fall er det slik hos meg. Alltid er det klær som skulle vært vasket, brettet eller strøket.


Her har jeg forsøk å fargelegge med akvarellblyant på kraftkartong. Bilde av dette ble ikke så bra da du ser så tydelige streker, slik er det ikke i virkeligheten. Det var morsomt å forsøke en ny måte å fargelegge på.


Jenta er funnet på nett, og fuglen er fra Magnolia, noen prikker med en sort penne og plutselig maten hun fuglen :)


Gutte/herrekort er ikke lett å lage, og jeg synes det er vanskelig å finne motiver som er ok. Denne gangen ble det to kort med dyremotiv....




... og mange kjenner nok denne stillingen igjen hos mannen ;) Dette er et stort kort på 15 x 15 

Nok et 15 x 15 kort laget med en av mine egne Word-art (du finner dem her),




Jeg avslutter med han jeg startet med - gode gamle Pusur - enhver ungdomsskole jentes STORE skoledagbok MUST  :) 


Ønsker alle en flott helg. 

Jeg gleder meg til morgendagen - da skal jeg på Kilden Kino i Tønsberg og se Tønsberg Kameraklubb sin fotoutstilling - VENNER - Sort/hvitt bilder med et hint av rødt!
Kom du også da vel - åpning kl. 1600

2 kommentarer:

Pia sa...

Her var det mange fine kort! Likte veldig godt den søte fuglen, ja, som også var kul med sin pønkesveis:)

sisla sa...

Du å du så mange flotte kort du har laget. Det var mange kule guttekort her. Virkelig imponert er jeg.

Ha en fortsatt fin helg ;-)