lørdag 1. oktober 2011

TUSEN TAKK

... til alle dere som tar en titt innom bloggen min. Da jeg startet med bloggingen hadde jeg ikke så store forventninger om store titterskarer. Det har vist seg at jeg har fått fler og fler som følger med i bloggen min (mange fler enn dem som ligger som følgere) etter hvert som månedene går.

Jeg reklamerer ikke og lager blog-candyer for å trekke hverken følgere eller for å få fler til å like seg her inne, og jeg er heller ikke med på andre sine blog-candyer. Jeg legger linker i 2-3 forum når jeg har skrevet om noe, men det er mest fordi jeg ikke orker å skrive ting to ganger. Alltid er det med bilder også på forumet, slik at det kun er de som vil se mer som stikker innom meg.

ALLIKEVEL har jeg nå rundet 40.000 besøk - jeg er ydmyk! . Bloggen min er variert, noe synes du kanskje ikke er så interssant å lese om, men jeg håper dere som er innom vil fortsette med det, og at jeg har noe å tilføre og vise frem her i blogglandia.

TUSEN TAKK ALLE SAMMEN!

1 kommentar:

Kreativelena sa...

Gratulerer med så mye besøk.. Men det er vel nettopp fordi den er så variert.. For da er det alltid flott lesning :-)