torsdag 10. november 2011

Julekort og bøker

Den sisten uka har det vært mange timer med hobbylering på meg - deilig! Lørdag koste jeg meg sammen med hyggelige damer og laget julekort. Her er et lite knippe ...










Jeg fikk også spørsmål om å være med på julemesse, noe jeg har takket ja til. I går kveld og i kveld har jeg laget bokmerker. De fleste er gutte-merker, så nå er det jentemerker som står for tur i morgen. Da har jeg fri og har planer om å tilbringe mesteparten av dagen på hobbyrommet. Både med papir og stoff....





2 kommentarer:

Janne-Lise sa...

Kjempefine bokmerker du har laget : ) de var skikkelig guttete - en utfordring for meg, men som jeg ser du har fikset veldig bra. Likte også godt de julekortene du viser her.
En flott produksjon :) Lykke til på julemesse.

AnneiSkogen sa...

Så utrolig mye lekkert du har laget! Nydelige julekort.