søndag 1. januar 2012

Julegaven :)

Jeg hadde kun ETT julegaveønske til mannen min i år, og lydig som han var innfridde han ønsket om et macro objektiv :))))) Siden jula har gått i en rasende fart fikk jeg ikke tid til å teste det ut.

Nyttårsaften foregikk rolig her i huset. God mat, "kino" i kjellerstua og selvsagt raketter og stjerneskudd. Eldstemann synes dette er kjempemorro. 
Det samme gjør nr 2...


MEN minstemann er SKEPTISK...


VELDIG SKEPTISK!


Jeg teste også manuelle innstillinger på kamera i forbindelse med fyrverkeriet, men der trenger jeg mer trening.... masse mer trening ;)

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Grattis med macro obejktiv, det er supergøy :)) Jeg fikk min linse til jul ifjor, og tatt mye stilige bilder med den.
Tilslutt vil jeg si
Godt Nytt År og ikke minst godt nytt bloggår. Blir spennende å fortsette lesningen hos deg i 2012 :)

Hildes kort sa...

Godt nyttår til deg og dine:-)
Kjempefine bilder du har tatt her. Og klart, det er lov til å være skeptisk med tanke på at gnistene spruter av en pinne da, hehe..

Agnetha sa...

Grattis med ny linse til jul. Herlige bilder du har tatt. Når det gjelder stjerneskudd og fyrverkeri er det noe jeg aldri har blitt fortrolig med.